Lai arī pasaulē joprojām plaši lieto sociālās komunikācijas platformas, notiek darbs pie jaunu tehnoloģisko risinājumu izstrādes, un šobrīd aktuālākais no tiem ir metaverse (virtuālā pasaule). Pasaules lielākajam sociālās komunikācijas tīklam "Facebook" izaicinājumu netrūkst, un tas ir viens no iemesliem tam, lai ar jaunu nosaukumu dotos virtuālās pasaules virzienā. 

Virtuālās realitātes risinājumi - no vienkāršām virtuālās realitātes brillēm līdz pat virtuālās realitātes kabīnēm,  patērētājiem jau ir pieejami. Lielākie pasaules apģērbu zīmoli veido veikalus virtuālās pasaulēs un otra nozare, kas varētu aktīvi darboties virtuālajā pasaulē, ir koncertu industrija. Dzīvie koncerti virtuālajā pasaulē drīzā nākotnē varētu kļūt par mūsu ikdienu. Ņemot vērā to, ka virtuālā pasaule varētu kļūt par tikpat ikdienišķu kā šobrīd sociālie tīkli, aktuāla diskusija par noziegumu kriminalizēšanu virtuālajā pasaulē.