Šīs nedēļas "Rītdiena īsumā" viesis Jānis Vērzemnieks brendingu skaidro kā zīmola priekštatu un pieredžu kopumu. Viņš ir zīmolu vadlīniju veidotājs un produktu dizaineris. Raidījumā Jānis komentēja brendinga izmantošanu jaunajā tehnoloģiju laikmetā un to, ka izrādās - citreiz "jaunais" var būt vienkārši labi aizmirsts "vecais".
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X