MediaHack hakatons ir pasākums kurā 48 stundu laikā tā dalībnieki izveidos starpdisciplināras komandas, lai ģenerētu jaunas, novatoriskas idejas, izveidotu prototipu un novērtētu risinājumu biznesa modeļa potenciālu.
Kas veido multivides saturu? Kā saturs nokļūst pie auditorijas? Kā mēs mijiedarbojamies ar multivides saturu? Šie ir daži no izaicinošajiem jautājumiem, kurus centīsies atrisināt hakatonā. Tiks meklēti risinājumi plašsaziņas līdzekļiem, lai visi būtu informēti par dažādiem notikumiem visā pasaulē. Tiesa, tai pat laikā saskaramies ar sociālo mediju gigantu, viltus ziņu un jauno mediju formātu dominanci, tādēļ vajadzīgi drosmīgi un novatoriski risinājumi, lai mediji būtu uzticami, saistoši un pieejami visiem.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X