Mākslīgajam intelektam iemācīts rakstīto tekstu pārveidot vizuālās bildēs - šāds risinājums rāda, ka dators var izveidot vizuālus radošos darbus. Ko tas reklāmas uzņēmumiem nozīmē nākotnē? Šī darbība palīdzēs veidot vizuālās reklāmas  ar rakstisku komandu palīdzību.

Reklāmas industrija aktīvi strādā pie tā, lai rastu jaunus iespaidus un ceļus patērētāju lēmumu virzienā. Zinātnieki ir veikuši eksperimentus, lai atrastu labākos risinājumus reklāmas preču nokļūšanai cilvēka prātos ne tikai nomodā, bet arī sapņos. Ir pierādīts, ka ārējie stimuli, piemēram, skaņas, smaržas, gaismas un runa miega laikā patērētājam var mainīt sapņu saturu.

Zinātnieku komanda no Mičiganas universitātes spējusi noārdīt vēža šūnas žurku aknās tikai ar neinvazīvu ultraskaņas palīdzību un tas potenciāli var mainīt aknu vēža pacientu ārstēšanas procedūras nākotnē. Ar periferēri fokusēto ultraskaņas stimulāciju zinātnieki eksperimentos spēja samazināt arī cukura līmeni aknās, kas nākotnē var radīt aizvietojumu insulīna lietošanai 2.tipa cukura diabēta slimniekiem visā pasaulē.