Pazīstami cilvēki savos Instagram fotoattēlos rāda vingrošanas paklājus, zobubirstes, pulksteņus, kosmētiku, dzērienus u.c. preces un pakalpojumus.
Ir vai nav reklāma? Tieši tāda ir influencer jeb viedokļa līderu mārketinga ideja.
Lai sekotāji, lai interneta lietotāji nevarētu saprast, vai tā ir tieša vai netieša reklāma. Lai mēs visi domātu, ka tā ir netieša reklāma. Un tas ietekmē zemapziņas līmenī. Veikalā mēs varam ieraudzīt to pašu zīmolu un mums būs sajūta, ka kaut kur tas ir redzēts,
skaidro LU Asociētā profesore Jeļena Šalkovska.
Pieci.lv, sadarbībā ar mediju pratības iniciatīvu Pilna doma, Latvijas Radio projekta #TīriFakti 9. sērijā runā par viedokļa līderu mārketingu Instagram.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X